Gårdagen

2010-08-01 @ 12:21:50

Ja i går vart de ju after sejl med pappa, Nicklas och Sebastian å själv klart så va ju min älskade Magnus med :) kl 16:00 började de så då va vi ner och så fick vi en hink av pappa med en drink i så då valde vi rom och cola jag har har aldrig druckit de förut så i går va första gången och jag kan säga att jag tyckte att de va super got så jag ska till Magnus att vi måste köpa hem ljus rom så vi kan göra en egen rom och cola :D sen efter vi hade vart och parat lite så åkte vi över till lökholmen för att grilla med pappa och gänget vi grillade kyckling och dom grillade någon biff av något slag de va super mysigt och som dagen innan så tog vi 00:00 båten hem :) men vi hade jätte kul nä nu ska jag hjälpa Magnus med att skrapa huset ha de gott skutt skutt

Pappa, Sebastian & Nicklas min bror.
Våran hink som vi hade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback