God morgon!

2010-08-09 @ 11:34:12

Ja nu har jag vaknat och vart och handla mjölk och bröd som jag såg att vi inte hade hemma :( men nu har jag vart och köpt de  i alla fal i dag jobbar Magnus hemma de är lite grejer i hans familj som har hänt vill dock inte gå in mera på de så i dag är vi båda hemma men i alla fal när jag va och handla i dag så stod jag och valde om jag skulle köpa en triss el inte jag tänkte man vinner ju i alla fal aldrig på dom en då men sen bestämde jag mig för att köpa 2st så när jag kom hem och hade packat upp allt då skrapade jag dom första trissen inget alls på :( så tänkte jag nu har jag slängt ut 50 kr i sjön :( men så skrapade jag min andra då vann jag 100kr fan de är inte varje dag man gör de så när Magnus har åkt i vägg sen så ska jag gå och byta in den nä nu ska jag äta upp min frulle sen ska jag gå in i vårat nymålade sovrum och plocka lite :D så ha de bra så syns vi sen kram kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback