Hem komna från Gotland.

2010-08-17 @ 20:42:05

Ja nu har vi kommit hem i från Gotland =) vi hade toppen väder där de va sol ut och skönt jag va ju tvungen att köpa mig ett par nya skor mina gick ju söder där nere :( men jag hitta ett par som va billiga 400kr tycker inte jag är så farligt för ett par skor el? sen hitta jag en toppen snygg väska kommer bilder på allt strax :) de va väl de jag köpte i Visby men sen på båten på Taxfrin vart de lite :) vi hitta Absolute Blåbär ahahha jag som älskar blåbär va ju bara tvungen att köpa en :D sen hitta jag lite fina smycken :D de va väll allt typ :D men men nä nu har ju Magnus åkt till sandhamn :( så nu är jag helt ensam här hemma de är lite ensamt i en storlägen het och så lilla lilla jag :$ ajaj nä nu ska jag ta och sätta lite fart här och leta efter min bak dosa :D kram kram.

Här kommer bildern.
Denna kan jag värkligen rekommendera.
Min ny
Mina nya skor.
Snö
snö

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback