hemma nu!

2010-08-11 @ 16:37:40

Ja då va man hemma i gen efter en lång dag som började med trafik skolan kl 07:30 i morse sen har allt bara rullat på träning sen vart de en sväng på Östermalm men de va ingen shopping utan jag va där för att söka lite jobb fick inge bra resultat dock men de fins ju felera jobb en de så nu när jag kom hem så slog jag i gång datorn och började att söka jobb då sökte jag ett jobb som säljare fast som inersäljare och vem tror ni ringer efter en timme och säger hej vill du komma på intervju i morgon hos oss kl 15:00 jo dom de företaget som jag nys hade skickat in mitt Cv till så nu ska jag dit i morgon för mera info m.m. är lite nervös. men berätar lite mera om de i morgon nu ska jag börja fixa lite här hemma innan min sambo kommer kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback