Ikea + God natt.

2010-08-10 @ 21:34:35

Ja nu är vi hem i från Ikea de vart tyvär ingen garderob men nu har han tittat och set eventuellt vilken han vill ha i hallen :D  så han gör ju i alla fal framsteg men i stället köpte vi en hylla och lite små plock =) pappa prata om att han skulle komma denna vecka och sätta upp våra hyller men vet ej när :( men hoppas snart de kanske inte blir dena vecka utan nästa han prata om att han hade massa och göra med båten så ja vårat är ju inte så brotom heller =) men de skulle vara kul om de kom upp snart på vägen


Men i alla fal här är mina nya snygga tränings byxor bli inte avis men de jag kan avslöja är att de är ett par Nike.

Vist är dom snygga ? de tycker jag i alla fal. =)
Nä nu ska jag ta och börja små plocka lite sen blir de sängen ska nämligen till trafik skolan i morgon 07:30 ska jag vara där man kan ju nästan tro att de är ett skämt men de är sant =) nä nu ska jag gå ha de bra och sov gott på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback