Målning på går.

2010-08-08 @ 14:59:51

Ja nu har jag nästan målat klart allt men nu är de bara dom där literna som måste göras rent efter som att jag har använt fel tejp =( jaja jag får skylla mig själv men har man inget jobb så måste man ju skapa sig något :D el har jag fel?


men i alla fal vi har ju en Ikea pall som jag tycker e så där den är inte så fin och så vart de lite vit färg kvar så ja jag ringer upp min älskade sambo Magnus och frågar om de är Oki att jag målar den vid '' måste den inte slipas då? '' Nä sa jag så nu har jag målat den och jag tycker att den är snyggare nu en innan de kommer en bild så ni kan se skillnad.

Ja den va de ju de här med den där himlens väggen jag tycker inte om väggar som de är bara färg på de måste ju hända lite på väggen så nu har jag gjort den överraskning till honom som han ska få se när han kommer hem i dag i från sandhamn :D  så jag är lite nervös men men de går ju att måla över om han inte gillar de så ja :D
nä nu ska jag gå in och kolla hur allt har blivit i sovrummet och så ska jag väll börja skrubba listerna så himla trist men dom kan ju inte se hut hur som helst heller :D nä nu måste jag gå. Men här kommer bilderna Plus en bild på vårat ny fixade akvarium ;) ha de så bra nu kommer in sen och berättar om Magnus reaktion :)

Bilder:

Vårat sovrum.



Här är då överskningen altså våra namn på vägen. han viste att jag skulle måla vägen innan.





Vårat Akvarium.

Kommentarer

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback