Måste Få retas lite

2010-08-19 @ 19:48:08

Ja jag måste ju få retas lite jag är ju helt ensam hemma i lägenheten och min älskade sambo är ju inte hemma utan han befinner sig ju ute på sandhamn och jag vet att han älskar Citron te så jag ville bara lägga upp en bild då jag själv sitter hemma och dricker citron te med mjölk dok inge socker de är alldeles för onyttigt för lilla mig som försöker att få bort några kg :D ja men jag står ju i alla fal för att jag är lite rund :D inge fel med de heller nä nu ska jag åter gå till mitt citron te och njuta och bara kolla på när Ballongerna reser sig från Gärdet i Stockholm :D
Ha de gott kram kram en pigg och glad linda ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback