Middag

2010-08-08 @ 18:41:40

Ja i dag gjorde jag värdens godaste middag till mig själv Magnus har inte kommit hem en :( men de jag vet är att han är på g hem i alla fal :D och de är jag ju toppen glad över hade lite svårt att sova utan honom i natt :$

men i alla fal till middag i dag vart de taco köttfärs de är så himla got och enkelt man steker köttfärsen i stekpannan sen har man i taco kryddan sen har man i fraiche så får de stå och puttra sen sätter du på de du själv villa ha tex pasta, potatis, ris ja el va du nu villa ha sen äter man de as så de är så himla gott  prova de hemma. nä nu ska jag äta sen börja fixa här lite innan älsklingen kommer kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback