vibrationsträning!

2010-08-11 @ 18:53:18


Ja nu har jag kört mitt snart 40min långa vibrationsband runt min midjan man känner sig lite smalare men jag tycker att den är skön att kombinera med vanlig gym träning jag har blivit mycket starkare och fått mera muskler runt midja och under bysten ;) kan varmt rekommendera den  att kombinera de med vanlig träning gör också att du får ett mycket snabbare resultat på gymmet de fins även en liten till som du kan ha runt lår, armar m.m. den är lite dyr men de är värt de ska jag lova :D i alla fal om man vill ha en snygg midja snabbt :D

Men nu till något helt annat.

Fredag kl.18:00 går våran båt till Gotland så himla kul jag längtar verkligen att få åka på en lång kryssning med Magnus plus hans familj de ska bli toppen kul :D
Här är båten.

Tog den nys från våran balkong =) de är inte värdens bästa bild men den funkar :D de är den första Birka som vis ska åka :D nä nu ska jag sätta lite fart kram kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback