vinst + nytt

2010-08-13 @ 16:09:10

ja i dag va jag på arbetsintervju på samma före tag för att gå i genom nästan samma som i går fast lite svårsvarde frågor men de gick bra och jag fick skriva kontrakt så på måndag börjar jag mitt nya jobb så i dag va jag och sa upp mig från mitt andra jobb som vikarie på en förskola i nacka de gick bra men dom vart lite chockade för som att ingen visste att jag skulle sluta så ja men från de ena till de andra föra veckan köpte jag ju 2 triss lotter då van jag 100kr sen löste jag in den och så köpte jag två till i dag =) och då van jag 50kr på triss de tycker jag är kul men Magnus frågade mig vart får du all tur i från :( ahahah ja du de vet jag inte nä nu ska jag packa sen ska jag åka för att möta upp honom för som att vi ska åka till Visby i dag vi kommer ju hem på söndag :D men en då de ska ju ändå packas mycket saker Kommer inte ha med mig någon dator så får göra en uppdatering på söndag så ha de bra och ha nu en toppen helg Kramar Linda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback