God morgon!

2010-12-13 @ 09:24:37

Ska börja med att säga Glad lucia på er alla!

Ja dagen i går vart lite knasig de som hände i går är inte jag och älsklingen vana vid ja vi sov till halv ett i går vid ett åt vi frukost/lunch så länge har vi aldrig sovit sen vi vart tillsammans helt sjukt skönt va de i alla fal sen vart de forum med pappa å en sväng till ica Maxi och handla lite mat som tur va så fick vi skjuts av pappa så vi köpte en bal med toapapper :D så nu har vi en hel års förbrukning toaletpapper :D
men sen när vi kom hem så fixade jag i ordning alla jul korten de vart 26 julkort Magnus hade 9st å jag hade 17st
men så kan de vara men nu är de i alla fal klart med de :D
nä nu ska jag fixa frulle kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback