Onsdag!

2010-12-22 @ 12:05:21

Ja då va de onsdag jippi nu är de bara en dag kvar till jul :D '' Längtar''

Ja i dag händer de massa här hemma. Älsklingen fyller 30år i dag GRATTIS!!!
så jag ska städa här hemma å fixa lite tills gästerna kommer i kväll ska baka en blåbärs tårta som älsklingen ville ha :D ja man måste ju ställa upp han fyller ju bara 30 en gång i livet :D så de ska jag fixa i dag men egentligen va min plan att jag skulle åka in till stan och träffa min kill kompis Robin men han har inte hört av sig så ja då skippar jag de hör man inte av sig så kan vi ju inte ses jag måste ju säga att jag har försökt att ringa honom men inger svar så ja jag kan ju inte göra så mycket nä nu blir se lite städning å lite bakning sen ska jag fixa mig in för kvällen
kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback