Gårdagen

2010-07-16 @ 11:09:57

Ja i går va de en helt under bara dag de vart tyvärr inge bad :( men vi satt hemma och myste hela dagen och ficka de lite :D men sen vart de ju middags hos pappa som jag inte har set sen midsommar så vi va där och då hade pappa köpt ett ris som man kockar i påse de va de äkligaste jag har ätit och de sa till och med pappa att de inte va gott aja de kommer vi i alla fal aldrig mer köpa sen åkte vi till Ica Maxi för att köpa sol stolar men dom vi ville ha va slut :(  så de vart lite små saker i stället ägg och lite sorbe glas som jag aldrig har ätit så i gått va de första gången jag åt de. De va super gott nä nu ska jag fixa mig så vi kommer i vägg någon gång skutt skutt.

Våran Balkong.
Magnus.
Jag då da.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback