Hemma.

2010-07-14 @ 23:22:22

Ja då va man hemma i gen :D så himla skönt och lilja skjutsade vi hem i dag Magnus mår ju fort farande inte bra :( men han va till läkaren i dag och fick reda på att han har förkylnings blåsor i halsen så de va ingen halsfluss som tur va :D Ja nu är vi ju hemma och bara packar om i gen i morgon ska vi bara vara hemma vi ska eventuellt ner till Nyckelviken och bada men vi får väll se hur Magnus mår sen på kvällen blir de en sväng hem till pappasen och äta lite middag och snacka skit som vanligt :D sen på fredags morgon drar vi till trosa och hälsar på min kusin med familj ska bli toppen kul sen vet man aldrig vilka fler de blir men som jag vet nu så ska min syra och min mamma dit i alla fal ( Längtar efter min mamma) nu va de ett tag sen jag träffa min älskade mor så de ska bli kul lite trist bara att Magnus inte förstår aja skit samma orkar inte gå in på de nu nä nu blir de duschen sen hopp i säng Bolibompa är ju slut för länge sen aja nu ska jag skutta vidare ha de gott kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback