Lördag/Sandhamn/Bakis.

2010-07-31 @ 15:17:26

Ja då va de lördag lite kul men ändå inte för nu är man bara ledig i morgon sen börjar man att knega i gen :( men förmodligen så jobbar jag bara denna vecka sen är jag ledig en vecka till men de är ju inte säkert behövs jag på jobbet så måste jag gå och sånt säger man ju aldrig nej till el?


I går fredag då.
ja i går fick vi lite be sök här ute på sandhamn några grannar till Magnus mamma och pappa kom och hälsade på och åt en god middag med en god fördrink som jag tråkigt nog inte kunde drick för som att den inne höll mango :( men jag fick ta ett glas vin i stället :D efter maten åt vi lite ost bricka för som att pappa kom ut så åkte vi och hälsa på honom så vi tog 21:00 färga över till lökholmen där pappa låg med sin båt jag tog med mig lite vin för som att jag vist inte om dom hade el inte  men meningen va ju att vi bara skulle stanna en timme men vi missade 22:00 båten och nästa gick 00:00 så då fick vi ta den men jag fick i mig lite för mycket vin :( de som va så mäss pinsamt va att jag va den enda som va full och de va pinsamt men men alla gör ju sina misstag och vissa tål lite mindre en andra så kan de ju vara också nä nu ska jag ta och gå å byta om vi ska nämligen ner på after sejl med pappa, Lillebror Nicklas å hans polare Sebastian men men nä nu måste jag gå och fixa mig hörs sen kram kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback