På G.

2010-07-16 @ 14:23:54

Nu är vi på ge mot trosa för att träffa kusin med familj och min mamma i morgon kommer syran dit också för att hälsa på de ska bli super kul va lite köer för att komma ut ur stan men nu är vi ute och börjar närma oss trosa när vi kommer fram ska vi lasta ur lite sen ska vi åka och bada längtar redan de är så himla varmt i dag också de har ju vart så himla varmt nu i några dagar i går när vi va och handla och skulle betala så när man kom ur butiken så visste man inte om man hade gått ur butiken de va lika varm inne som ute de tycker jag är lite jobbigt men man ska inte klaga när de äntligen är sommar och varmt så man kan bada =) nä nu måste jag vara lite social med älsklingen ha de gott kram kram

Lilla jag.
Älsklingen kör bilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback