Pizza

2010-07-13 @ 14:28:36

Ja i går va de pizza till middag pizzan var så där de va ingen höjdare de finns godare om man säger så plus att glasena vi fick va smutsiga dom hade nog bara sköljt ur glasena de är så himla äckligt jag vill inte ha någon ananas basiller jaja nog om de

i natt har de vart en jobbig värme i gen de är inte kul att sova när de är så himla varmt ute vi har som tur är lagt lilja på en madras på golvet där de är lite svalare en på något annat ställe :D Vi är så himla smarta ahahha nä men nu sitter jag i en kö för att få prata med dom på telenor på deras chat gillade deras chat jätte mycket den va super bra pratar häldre på den en i telefon om jag ska var ärlig nä nu ska jag umgås med älsklingen och lilja och själv klart svärmor Tina och Fredrik åkte här i från i dag dom skulle till ut ö jaja ha de gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback