Semester

2010-07-12 @ 16:35:44

ja då har semester veckan börjat så himla skönt alltså med lite semester och bara får njuta av tiden tillsammans med älsklingen så himla mysigt men de som är lite trist de är att Magnus inte mår så himla bra men jag hoppas nog att han blir lite bättre snart så vi har fåt planer om lite vi åker här i från på Onsdag as så från Sandhamn  sen på Torsdag ska vi gå på skansen som jag har lovat lilja att vi ska göra och på fredag åker vi till trosa och är där tills lördag då vi åker hem och packar om in för en Gotlands resa så himla mysigt

Men just nu så badar lilja och Magnus sitter vid dator och fixar lite saker nä nu ska jag hjälpa lilja hon ville tvätta håret och så i poolen så jag måste hjälpa henne ha det gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback