Tisdag

2010-07-06 @ 16:17:49

Ja i går ( Mån) va pappa och hans nya donna plus min lille bror Niklas här på fika de va mysig min lillebror har aldrig vart hemma hos mig och Magnus men nu va han här i går och hälsade på dom hade vart ute i fisksätta och kollat på någon båt som pappa skulle köpa men de va tydligen hemsk så dom ska inte köpa den utan de blir någon annan i stället  jaja i dag har de vart sis så där väder men de har än då vart varmt ute  men i går när jag och Magnus skulle gå och lägga oss så va de så himla varmt vid halv elva va de fort farande +20 grader så himla varmt men jag håller med om en sak som Magnus sa i går oki om man har den här värmen när man har semester men inte när man jobbar och ska upp tidigt och så somnar man sent bara för att de är varmt aja nä nu ska jag fixa lite här hemma sen ska vi åka och handla lite vi har tvätt tid kl 19:00 - 22:00 kul va ? men de måste ju göras de med nä nu måste jag sätta lite fart innan han kommer hem kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback