Sandhamn/ regn

2010-07-30 @ 12:28:55

ja nu är semestern snart över :( och jobbet börja kalla men jag kan berätta att jag har börjat kolla efter nya jobb man måste ju prova på en massa med annat man är ung som många säger att man ska göra :D så de ska jag göra nu så nu väntar jag bara på att körkortet ska bli klart sen ska jag plugga vidare till något annat men jag måste ha ett jobb så jag kan börja spara pengar så jag slipper ta ett studie lån aja nä nu ska jag hjälpa till här lite vi är ute på sandhamn i går natt och i förgår natt så hade vi ett himlans oskoväder som gick över här och hela dagen i går regnade de så jag va tvungen att fixa en regn jacka tur som allt så hade dom 50% på Nautiska magasinet så så hade dom en regn jacka till ett bra pris :D

Den här köpte jag då i går :D
vist är den snygg :D jag gillar den jätte mycket nä nu måste jag verkligen sluta ha de gott / Linda & Magnus

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback