Dagen efter midsommar

2010-06-26 @ 18:19:57

ja Dagen i går va jätte på bra tills alla bussar kom polisen va och hämta några stycken jag och pappa va och sa till några men annars va allt bara bra de va jätte god mat och sil lunchen va toppen här kommer de lite bilder.

Midsommar

2010-06-25 @ 16:39:08

Ja äntligen är de midsommar i gen än så är de ganska lugnt här ute på sandhamn men vi får väl se vad som händer mer mot gryningen nä nu håller batteriet på att dö på dator så vi höres kram kram och Trevlig midsommar.

Dan före midsommar.

2010-06-24 @ 17:56:55

Ja i morgon är de ju midsommar som sakt så himla skönt att de efter längtande äntligen här de är min och Magnus första midsommar tillsammans så de här ska bli spännande i dag har jag shoppat lite de vart ett par tyg skor och ett linne och själv klart en ny vind/regn jacka de är super fin ( kommer bilder )

Men från de andra till de andra i går va vi och fiskade jag och Magnus han skulle lära mig att pimpla torsk ja de gick ju jätte bra ända tills han fick upp en jätte ful fick de såg ut som en akvarium fisk ( kolla själv)
Vist är den ful? men efter den fick vi bara strömming och en plattfisk å ingen torsk som va så tråkigt :( så i natt kom vi i säng kl 00:00 efter att ha rensat all fisk men jag måste ju få berätta något kul jag fick ta dö på alla fiskar Magnus klarade inte ens att ta i dom ahahah man el mus ? =) nä nu ska jag ta och hjälpa min svärmor med lite gran innan dom förs gästerna kommer i dag de är bara Magnus syra med man också är de Magnus pappa och själv klart så kommer ju min pappa med aja nä nu måste jag sluta ha de gott kram kram.

Tisdag.

2010-06-23 @ 09:28:05

jag nu har de gott 2 dagar på min och Magnus semester i går ringde dom från jobbet och frågade om jag hade lust att komma in och jobba alla på jobbet vet att jag har semester men sen att dom inte pratar med varan de är inte mitt fel aja nog om de
dagen i dag har vart lugn vi har solat och jag och Magnus har haft en super mysig frukost vi satt i ca en timme och ät frukost och bara prata de va så himla mysigt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord
Nu har vi precis kommit hem efter en ganska kal men skön båt tur vi åkte en sväng till lökholmen en ganska mysig ö faktiskt synd bara att man inte hade en bra kamera med sig nä nu ska jag gå in och äta med min älskade Magnus och min svärmor

Semestern

2010-06-21 @ 14:35:16

Ja nu har min och Magnus semester börjat så himla skönt semestern börjar med sol bad och massa mys de så himla härligt alltså i kväll blir de en tur med båten och sen ska jag och Magnus laga middag till min Ingrid Magnus mamma de blir hemma gjord ravioli så jag hoppas att hon gillar de nä nu ska jag ta och sola lite ha de gott.

Sandhamn.

2010-06-18 @ 17:06:20

Ja i dag åker vi :D ut till sandhamn jag längtar så mycket till att få komma ut dit så nu väntar vi bara på Magnus att han ska komma hem i från sitt jobb sen åker vi till bulland ö där vi ställe bilen och sen tar vi svärföräldranas båt ut men just så Oskar de och ösregnar ute men de ser ut som om att de ska sprika upp och de hoppas jag att de gör för annars kan vi inte åka ut till sandhamn :( och de är ju välldigt trist om de ska vara så nä nu ska jag ta och sätta lite fart hörs kanske senare ha de gott :D / Linda

Helt slut

2010-06-17 @ 18:02:35

jag är helt slut körd i hela kroppen jag känner att jag mår inte bra de är något i kroppen som inte är oki  jag har ju haft Lingonvecka nu i två veckor de är inte normalt för att vara mig och jag är trött och mår inge bra så nu ska jag ta och ringa till gynekologen i morgon och höra efter vad de kan vara för fel jag hoppas inte att de är något allvarligt nu inför semester och allt :(

Aja från de ena till de andra roliga
i går va jag och Magnus ute och övningskörde de va super kul och de går bara bättre och bättre men vist är jag lite nervös fortfarande när jag sätter mig framför ratten med Magnus bredvid mig men de kommer nog att släppa
snart hoppas jag och i Augusti ska jag börja köra med trafik skolan i gen men jag ska inte sluta köra med Magnus

Nu är Magnus och Mattias i väg för att köpa lite mat som vi ska äta i kväll men nu ska jag byta från arbetskläder till hemma kläder ha de gott // Linda

Våran andra resa

2010-06-16 @ 15:34:11

Ja nu är våran andra resa planerad och beställd så den 13/8-10 så åker vi till Gotland i gen fest då ska vi ta en helgs kryssning med Magnus familj de ska bli super kul längtar redan men vi ska ju till Gotland vecka 29 också fast då ska vi dit med min syra me familj och sen min mamma med hennes nya sambo och hans dotter eller nya och nya dom har vart tillsammans i 8 år så ja :D en blir de väll sandhamn en del i sommar de ska bli jätte kul :D

Nä nu ska jag diska lite sen vänta på att Magnus ringer. ha de gott/ Linda

Överraskningen.

2010-06-15 @ 17:46:01

Ja i dag har jag jobbet men jag är så himla trött i hela kroppen men nu jobbar jag bara denna vecka ut sen har jag & Magnus semester en vecka sen jobba två veckor och sen har vi tre veckors semester till så himla skönt men bara för att man längtar så kommer tiden att gå jätte sakta :( aja från de ena till de andra nu kommer bilderna på den överraskningen som Magnus ska få när han kommer hem jag ringde nys och kolla vart han va och då va han på G hem så nu kan jag lägga ut bilderna här kommer dom.

Före.
Efter.
Vist vart de fint? men han visste lite om att jag skulle göra de för som att vi pratade om de i går men sen så frågade jag vad han skulle ha för tex och då sa han att jag fick fria händer så de är ju de som är överraskningen nä nu ska ska jag gå och laga lite mat ha de gott.

Sandhamn

2010-06-14 @ 21:33:37

Ja i helgen har jag och Magnus ( min kille ) vart ute på sandhamn de va toppen mysigt men de va lite dåligt väder mulet blåsigt och regnigt inge toppen väder men men vad ska man säga och göra ? men sen fick jag veta att mitt jobb skulle ut i dag och jag har inget fått veta nu hur jag ska tolka de men om jag ska vara ärlig så är jag häldre hemma och lager en god middag och har en mysig hemma kväll med Magnus om jag ska vara ärlig nä nu börjar klockan att rinna i vägg i gen ska hoppa in i duschen sen hopp ner i sängen i morgon blir de jobbet sen blir de en sväng i forum jag har lite ideer med vårt sovrum som jag har som han sedan har godkänt som men jag berättar ingen lägger upp bilder och de sen när de är klart men god natt

( Min gammal hund som har en ny äger nu som är mina svär föräldrar )

Hittat i Trosa men inte i Stockholm

2010-06-12 @ 17:34:44

Ja i går när jag va i trosa och hälsa på mitt kusin barn som tog studenten i går så åkte jag och mitt andra kusin barn in till bolaget i trosa fan dom hade ju massa som inte ens vi hare i Stockholm och ändå ligger dom ju bara en timme bort i från Stockholm men jag hitta min favorit drink färdig blandad på flaska sen hitta vi även Mojito men hon sa att den inte va god men Cosmopolitan är ju super god ju så den köpte jag plus lite cider och annat nä nu ska jag fixa lite sen är de dax att kliva av är nämligen på g till Sandhamn nä nu måste jag sluta ha de gott

BRB

2010-06-12 @ 16:45:22

Ja då va jag tillbaka på banan i gen jag tog ju bort min blogg för några veckor sen som jag ångrar väldigt starkt men nu är jag åter i gen och ni ska kunna följa min vardag som kan vara lite mystisk ibland

SÅ VÄLKOMMEN....!!!

Välkommen till min nya blogg!