Dan före midsommar.

2010-06-24 @ 17:56:55

Ja i morgon är de ju midsommar som sakt så himla skönt att de efter längtande äntligen här de är min och Magnus första midsommar tillsammans så de här ska bli spännande i dag har jag shoppat lite de vart ett par tyg skor och ett linne och själv klart en ny vind/regn jacka de är super fin ( kommer bilder )

Men från de andra till de andra i går va vi och fiskade jag och Magnus han skulle lära mig att pimpla torsk ja de gick ju jätte bra ända tills han fick upp en jätte ful fick de såg ut som en akvarium fisk ( kolla själv)
Vist är den ful? men efter den fick vi bara strömming och en plattfisk å ingen torsk som va så tråkigt :( så i natt kom vi i säng kl 00:00 efter att ha rensat all fisk men jag måste ju få berätta något kul jag fick ta dö på alla fiskar Magnus klarade inte ens att ta i dom ahahah man el mus ? =) nä nu ska jag ta och hjälpa min svärmor med lite gran innan dom förs gästerna kommer i dag de är bara Magnus syra med man också är de Magnus pappa och själv klart så kommer ju min pappa med aja nä nu måste jag sluta ha de gott kram kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback