Helt slut

2010-06-17 @ 18:02:35

jag är helt slut körd i hela kroppen jag känner att jag mår inte bra de är något i kroppen som inte är oki  jag har ju haft Lingonvecka nu i två veckor de är inte normalt för att vara mig och jag är trött och mår inge bra så nu ska jag ta och ringa till gynekologen i morgon och höra efter vad de kan vara för fel jag hoppas inte att de är något allvarligt nu inför semester och allt :(


Aja från de ena till de andra roliga
i går va jag och Magnus ute och övningskörde de va super kul och de går bara bättre och bättre men vist är jag lite nervös fortfarande när jag sätter mig framför ratten med Magnus bredvid mig men de kommer nog att släppa
snart hoppas jag och i Augusti ska jag börja köra med trafik skolan i gen men jag ska inte sluta köra med Magnus

Nu är Magnus och Mattias i väg för att köpa lite mat som vi ska äta i kväll men nu ska jag byta från arbetskläder till hemma kläder ha de gott // Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback