Överraskningen.

2010-06-15 @ 17:46:01

Ja i dag har jag jobbet men jag är så himla trött i hela kroppen men nu jobbar jag bara denna vecka ut sen har jag & Magnus semester en vecka sen jobba två veckor och sen har vi tre veckors semester till så himla skönt men bara för att man längtar så kommer tiden att gå jätte sakta :( aja från de ena till de andra nu kommer bilderna på den överraskningen som Magnus ska få när han kommer hem jag ringde nys och kolla vart han va och då va han på G hem så nu kan jag lägga ut bilderna här kommer dom.


Före.
Efter.
Vist vart de fint? men han visste lite om att jag skulle göra de för som att vi pratade om de i går men sen så frågade jag vad han skulle ha för tex och då sa han att jag fick fria händer så de är ju de som är överraskningen nä nu ska ska jag gå och laga lite mat ha de gott.

Kommentarer

Postat av: Anonym

om syrran o jag kan/får komma i helgen, är du hemma då? /Nathalie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback