Sandhamn

2010-06-14 @ 21:33:37

Ja i helgen har jag och Magnus ( min kille ) vart ute på sandhamn de va toppen mysigt men de va lite dåligt väder mulet blåsigt och regnigt inge toppen väder men men vad ska man säga och göra ? men sen fick jag veta att mitt jobb skulle ut i dag och jag har inget fått veta nu hur jag ska tolka de men om jag ska vara ärlig så är jag häldre hemma och lager en god middag och har en mysig hemma kväll med Magnus om jag ska vara ärlig nä nu börjar klockan att rinna i vägg i gen ska hoppa in i duschen sen hopp ner i sängen i morgon blir de jobbet sen blir de en sväng i forum jag har lite ideer med vårt sovrum som jag har som han sedan har godkänt som men jag berättar ingen lägger upp bilder och de sen när de är klart men god natt

( Min gammal hund som har en ny äger nu som är mina svär föräldrar )

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback