Tisdag.

2010-06-23 @ 09:28:05

jag nu har de gott 2 dagar på min och Magnus semester i går ringde dom från jobbet och frågade om jag hade lust att komma in och jobba alla på jobbet vet att jag har semester men sen att dom inte pratar med varan de är inte mitt fel aja nog om de
dagen i dag har vart lugn vi har solat och jag och Magnus har haft en super mysig frukost vi satt i ca en timme och ät frukost och bara prata de va så himla mysigt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord
Nu har vi precis kommit hem efter en ganska kal men skön båt tur vi åkte en sväng till lökholmen en ganska mysig ö faktiskt synd bara att man inte hade en bra kamera med sig nä nu ska jag gå in och äta med min älskade Magnus och min svärmor

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback