Försov oss

2010-10-25 @ 12:37:59

jag har ju berättat tidigare om att jag haren kille från finland som skickar sms och ringer mitt i natten i går kväll hände de i gen så i natt har min telefon legat i köket på laddning så i morse hade vi bara en klocka magnus klocka ringde kl 6 då trode han att han satte den på znosning men de gjorde han inte hutan han stängde av den men kl 08:10 så vaknar jag och frågar Magnus va klockan är och han svarar tio över åtta vi båda upp ur sängen båda börjar ju halv nio i morse så vi slänger på oss kläderna och springer ner till bilen jag va väll 20min sen men just när man är så sen så ska ju allt hända som att en last bil ska ut framför oss som des utom kör jätte sakta vilken morgon men Magnus kommentar i morse va rollig '' de är den där finländarens fel att vi har försovit oss '' ahaha aja nä nu ska jag åter gå till jobbet kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback