Fredag!

2010-10-15 @ 13:15:31

Ja nu är de äntligen fredag jippi veckorna går så himla fort de är ju kul och bra :D är lite seg i dag har blivit jätte seg efter att jag har börja äta min tabletter ena minuten är jag jätte pigg men den andra är jag jätte trött och vill bara sova men min läkare sa att de kunde vara så i början jag hoppas i alla fal allt de är över snart I dag börjar Jenny med sitt pulver jag börjar inte i dag utan jag bör jag på söndag för som att jag och Magnus ska vara ute på sandhamn i helegen så ville han inte sitta och äta själv men jag förstår honom de skulle inte jag heller vilja så därför börjar jag med mitt på söndag :D längtar ska jag ju säga :D att få komma i gång med träningen och med pulvret snacka om att Jenny har ingen chans när jag väll sätter i gång :D ahahhaha stakars Jenny aja nä nu ska jag kolla BF sen ska jag börja plocka här lite men ha de kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback