FREDDDDDDAG!

2010-10-08 @ 09:54:42

Ja äntligen är de fredag inge jobb i dag :( väldigt trist men istället ska jag vara hemma och städa och fixa bloggen men i går så ringde magnus mig när han åkte från slutssen så att jag kunde börja med maten så när han ringde så sate jag på ugnen sen när han kom hem så sate jag in pomesen i ugnen men när han kom hem i går så står han i dur öppningen till köket och tittar på mig när jag ställer in pomesen i ugnen med ena handen bakom ryggen sen när jag har sat in plåten så reser jag mig upp och ska precis pussa honom då sträker han fram en buket med blommor och säger dom här är till min under bara älskling jag vart ju väldigt glad och lite rörd också

Vist är dom fina?
Nä nu ska jag ta och sätta lite fart här hemma :D
Ha de gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback