Gå ner i vikt

2010-10-23 @ 12:46:25

Ja nu har jag och min älskling bestämt oss för att gå ner i vikt men magnus är inte tjock han vill bara få bort lite på magen :D
som typ alla killar han vill inte ha sin tvättmaskin han vill vara lite närmare tvättbrädan nu med lite finare ord
vi vägde och tog kort i dag men jag är lite uppsvälld på grund av att jag har gått in på kvinno veckan nu :( har en förjävlig männsvär har ont i magen, ryggen å bena inge kul de här :(
men i alla fal till rubriken
så ska vi gåner för som att ingen av oss mår bra så här så vi gör lite olika
Jag driker pulver 2ggr om dagen och äter 1 måltid om dagen och Magnus ändrar om lite i sin kost bara så får vi se en vem som kommer gå ner mest vi får väll se :D nä nu ska jag villa lite

Kommentarer

Postat av: Malin Sundin

tack så mycket :)



hoppas allt är bra med dig?

Postat av: gue

Cha, va med i ny "dagens blogg" vetja! Drar vinnaren imrn :) kram

Postat av: Laila

duktigt =) ska bli kul att följa er =)

Postat av: moa

Åh, kämpa på! :)

Postat av: Malleh

Lycka till och kämpa på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback