God morgon!

2010-10-24 @ 11:44:51

Ja då va de Söndag i dag då och de regnar ute trist i dag vara planerna att jag skulle åka och träffa min kära vän Jenny men så vart de inte :( utan i stället ska jag och Magnus åka till Ikea och handla till lägenheten sen blir de middag hemma hos pappa sen ska vi åka för bi Magnus mamma och pappa och lämna lite grejer sen blir de mys kväll hemma i soffan till Beck som går på TV 4 i kväll kl. 21:00

Men till gårdagen då i går va Magnus ute på Bullandö och hjälpte sina föräldrar att täcka båten inför vinten de hade tydligen vart en massa snö på båten så dom hade fått skottat av den men medan som gjorde de va jag hemma och mådde inge vidare som jag skrev i går att jag har gått in i kvinno veckan de är ju inte så kul men vad ska man göra alla kvinnor har ju de en gång i månaden men i alla fal i går kväll va Magnus föräldrar här på middag vi bjöd på en tre-rätters middag de va super gott och de va jätte trevligt
Middagen då:
Föräten
macka med rödlök och cream fresh och rom
Varm rätten
rutfrukter i ugn med oxfile, sallad och sås
Efterätt
Varma hallon&blåbär med vanilj glass
de lät väl gott el ? men de va vart jätte lyckat de va jätte kul att dom ville komma hit och äta middag med oss tycker i alla fal jag jag kan ju endast svara för mig själv men jag tror och vet att Magnus tyckte de va mysigt han sa faktiskt de i går när dom hade gott :D
nä nu ska jag leka lite i Photo shop syns sen kram kram
Lite bilder i från frukosten.
Älsklingen.
Min frulle i morse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback