God morgon!

2010-10-26 @ 08:12:00

Ja god morgon på er. Jag hoppas att nu har sovit lika gott som jag ? i dag el just nu är jag hemma sitter och väntar på att dom ska ringa i från jobbet så jag kan få hoppa in och jobba lite de skulle vara så kul om jag fick hoppa in och jobba lite annars i dag då jo ska kolla runt lite på nätet träna och om jag inte ska jobba så ska jag åka och träffa min kära vän Jenny vet ej om de blir gymmet eller Zumba de får vi se men de skulle vara kul om vi körde zumba jag har aldrig kört /provat jag vet att sats har fått in de men inte alla så vill du prova och inte har zumba hemma gå in på www.sats.se och sök på dit närmaste sats för att kunna prova på Zumba nä nu ska jag göra lite nytta här hemma meddans jag väntar på att dom ska ringa i från jobbet ha de gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback