God morgon!

2010-10-30 @ 11:44:38

God morgon på er jag hoppas att ni har sovit lika gott som jag har gjort. I dag är de lördag en riktig mys lördag är de i dag för en stund sen satt jag och Magnus å åt frulle i vårat kök och satt och kolla ut på vattnet och prata nu är han på vägg till bullan ö för att hjälpa sin syra och svåger för att täcka båten in för vintern så just nu sitter jag här hemma själv han är väll hemma om en el två timmar så jag har lite och fixa med :D innan han kommer hem

men i alla fal i går så va de ju idol och Daniel åkte ju ur Idol 2010 de va inte rätt mot han men han har inte gjort ett enda framsteg sen idol börja sändas på fredag så i går hölt jag faktiskt med Laila om vad hin tyckte om honom han kan bättre och de lät inte bra oki att han dansa men de hjälper inte alltid mina kära läsare så nu är dom 8 kvar i Idol

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback