God morgon!

2010-10-31 @ 10:03:11

Ja då va de söndag och söndagen börjar väldigt bra :D i dag händer de inte så mycket vi ska åka och kolla på fiskar/växter till akvarumet växterna som finns i idag är jätte ful så vi ska åka och fixa nya sen blir de väll att rengöra de så de ser fint ut i gen :D och själv klart att de blir rent

ja de är ju söndag och de innebär att de är fotografering här hemma och vägning
Föra söndagen vägde jag 90,6 å nu väger jag 88,3 jag har alltså gåt ner från 94,7kg till 88,2 de är jävligt bra gjort :D nä nu ska jag fixa i ordning mig så vi kommer i vägg Magnus skulle fixa någon jobb grej så madens de fixar jag mig :D kram på er

Kommentarer

Postat av: Mikaela - 14 år och gravid

sv: Tack så mycket :D Nej så jobbigt är det inte :)<3

Postat av: simone

vad du är duktig! tummarna upp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback