God morgon!

2010-10-23 @ 10:27:55

Ja god morgon på er alla mina blogg läsare

ja vilken jävla natt ska jag väll börja med att säga de började i går kväll då fick jag ett sms där de står på finska fast översat nu '' Vad gör en kvinna'' sen efter kl fyra så är de någon som har ringt mig 4 ggr så i morse kollade jag upp de och då va de ett telefon nummer i från finland men hur fan har dom fått mitt nr ? i dag är jag lite arg över deta men men de fins ju inget att göra men hur går man till väga om de upprepas likom ? någon som kan svara på de ?
nä nu blir de frulle med älsklingen för som att han ska ut till bullandö sen och täka båten
men jag hoppas att ni har sovit gott i alla fal kram

Kommentarer

Postat av: evelina

jo det har du såååå rätt i :)

Postat av: Linn

Jag har sovit gott men vaknade lite tidigt, tio i åtta, för att vara en lördagsmorgon. Själv då?



//Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback