Gymmet

2010-10-21 @ 17:46:41

Ja vilken dag :D

i dag vart de inge jobb för mig och inte för Jenny heller så vi bestämde oss för att ses så vi gick till gymmet för att träna med tanke på att vi tävlar ju i mot varan vem som kan gå ner mest i vikt så jag drog med henne till gymmet i dag :D de va väldigt kul för som att de va första gången jag fick känna mig starkare en någon annan :D de va lite kul i benpress tog jag 10 och Jenny tod 4 om jag inte miss miner mig helt fel jag så hade alltid mera en henne de va lite kul för min del :D
Men annars gick träningen väldigt bara i dag inga skador i dag heller vilken tur va ? ;) nä nu ska jag fixa lite här hemma in för middagen för som att vi ska åka och slänga lite grov soppor sen å efter de blir de en sväng till pappsen så jag kommer att missa robinson denna torsdag med :( aja nä nu måste jag ficka ha de gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback