Idol

2010-10-29 @ 20:04:41

nu blir de idol med älsklingen!
undra vem som åker i dag?

Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: :(



Usch, nu har jag pluggat som en tok. Funderar på att köpa en enorm väggkalender för att hålla ordning på mig. Använder du almanacka eller kalender eller så

Postat av: Annelie

aha okej tack för din kommentar...vilken fin header du har. =) jag följer dig nu lust å följa mig? händer annars i mon ? kram

Postat av: guevacci

va med i ny "dagens blogg" vetja! Drar vinnaren imrn :)

Postat av: Annelie

tack, krya på dig hoppas du mår bättre i mon. ja hänger bara vid datan ikväll. ska strax sova. händer i mon då? kram kram

Postat av: Jennifer

Blev du nöjd med resultatet i Idol?

Själv så skulle jag velat ha kvar Daniel ! :)

Postat av: eebba

sv: yes! :)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

åh, vad härligt :) Jag ska nog göra en på personligalmanacka.se. Det är så kul :) jag pluggar till gymnasielärare. Just nu är det mycket lärandeteorier och sådant.



pluggar eller jobbar du något?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback