klantigt

2010-10-06 @ 19:28:42

dagen började bra i dag ja förutom att jag ramla utanför jobbet och slog upp knät så mina nya strump byxor gick de håll på och mina stövlar gick sönder :( inge kul alls men men händer de så händer de

men jag förstår inte hur man kan vara så himla trött jag sover mina timmar och jag äter de jag ska så jag fattar inte ? men men nu ska jag kolla på halv åtta hos mig sen blir de bonde söker fru och men de som är så trist är att jag sitter framför tv själv Magnus är inte hemma han är med sin mamma och pappa å fixar deras båt ute på marinan så nu sitter jag här och väntar å väntar men jag vet att han är på g hem :D aja ha de gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback