Kolla

2010-10-29 @ 17:44:43

Ja i dag har jag ju vart hemma och vart sjuk :( men så tänkte jag att jag måste ju ut och få lite frisk luft kan ju inte bara sitta inne så jag gick till temp de är inte så långt i från mig så jag gick dit och handla in för middagen i dag :D

men när jag kom in i butiken så hade dom lite små prydnats pumpr så jag köpte två små 10kr /st så när jag kom hem så la jag ut dom lite fint på balkongen men sen så kom jag på att man kan ju gröpa ur dom ha ett ljus i :D så nu har jag fixat de de vart jätte fint :D
Men i alla fal febern har gått ner nu så de är skönt men jag är fortfarande snorig och har ont i halsen
nä nu ska jag hoppa in i duschen sen börja med middagen :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback