Linda ♥ Magnus

2010-10-21 @ 11:37:47

ja för snart 7 månader sen täffade jag värdens underbaraste kille jag och Magnus träffades på mötesplatsen där de va jag som skickade brev till honom de stod att han sökte en tjej mellan 22-30år men jag tänkte att jag chansar på att skicka ett mejl till honom jag skickar ett lagom långt brev dagen efter att jag har skickat brevet så får jag ett brev av honom och där efter börjar vi skicka brev till varan efter en månads tids skickande av brev fram och tillbaka så får jag ett brev där de står ''Vill du ses?'' för som att jag har fattat ett tycke för denna person bara vi brev så svarar jag honom '' Ja vist kan vi ses '' så jag får ett telefon nummer av honom som jag ringer upp honom på och några dagar senare träffas vi i kungsträdgården för att ta en promenad runt skeppsholmen + kastell holmen när vi har gått ett varv så säger Magnus '' Har du brotom hem till något?'' Ne har du ? nej svarar han och ställer frågan ''Ska vi ta ett varv till ?'' ja varför inte jag hade med mig min hund Oscar så jag hade inge brotom hem  så vi tog ett varv till men sen gick vi tillsammans till slussen och på vägen dit så börjar de att små regna lite men efter den dejten pratade inte vi med varan på Ca en vecka sen en morgon när jag va på väg till jobbet så skickade jag i väg ett sms:a till honom han svarade sen hölt vi på så i några dagar tills vi sist sågs i gen och efter de har vi inte kunna sluta träffats så den 15 april 2010 vart vi tillsammans  ett halv år senare är vi förlovade så allt går toppen bra

Varför jag skriver om detta är för att jag har fått många frågor om hur vi har träffats :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback