Lördag!

2010-10-16 @ 17:00:22

Nu i helgen är jag, Magnus & Oscar ute på Sandhamn i dag har vi haft toppen fint väder här ute i skärgården :D
de har vart ca 4-5 grader varmt :D de är lagom plus att vi har vart ute på en långpromenad med oskar och så pasade vi på att handla på en gång Oskar är så himla rolig jag köpte nämligen gris öron åt honom dom är ju inplastade men en då så när jag kommer ut till kajen där Magnus och Oscar står så hoppar han på påsen så jag ger han sit ena grisöra som han bär hem stålt i munen de såg så himmla kul ut plus att vi hart vart ute och slängt löv i dag de va supper kul tyvär tog jag inga bilder man ska ficka de vi kanske gör samma sak i morgon då kan jag ta kort så får ni se de va jätte kul plus att Oscar tyckte att de va supper kul men annars har vi de jätte bra här ute de är så himmla mysigt men nu ska jag ta och va lite social mot min älskade Magnus kram kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback