Måndag.

2010-10-18 @ 17:48:09

Ja i dag är de ju måndag och i dag är jag inne på min andra dag på att äta pulver var tredje timme de går ju si så där inge vidare alltså jag mår inge bra är jätte trött skulle ha vart ner på gymmet nu med Magnus men jag orkar inte plus att jag vågar inte för som att om jag inte har ätit så risken är ju ganska stor att jag kan svimma om jag inte har ätit så i dag hoppar jag träningen men i morgon blir de träning :D efter lunchen då har man lite kraft i alla fal i dag har jag inte mått så jätte bra så jag gick till tempo som ligger här i närheten och handla då köpte jag lite bär och kesella ( Lätt ) de va jätte gott plus att de är super nyttigt synd bara att vissa bär va lite sura :( de är faktiskt något jag kan rekommendera :D nä nu ska jag laga lite middag till Magnus som är och klipper sig vet ej hur han gör med träningen i dag men i alla fal så ska jag laga middag för som att jag har vart hemma hela dagen i dag inge jobb i dag men de va ganska skönt för som att jag har ätit va tredje timme men men nä nu ska jag ta och gå och laga mat,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback