Måndag!

2010-10-11 @ 15:19:33

Ja då va de måndag i gen då ja men inte vilken måndag som helst i dag har jag vart hos min läkare och fått svar på alla prover som dom har tagit allt va bra :D för utom att jag fick veta att jag har IBS de är något som sitter i tarmarna så jag ska få äta tabletter nu och så ska jag till min dietist nu på torsdag så nu ska väll allt bli bra hoppas jag i alla fal men nu vet man ju i alla fal va de är så nu kan man ju kolla lite på Google hur man får äta och inte el va man får äta och va man ska ute sluta men men så är de i alla fal

annars i dag är de ganska lungt Magnus ska åka till arlanda med bilen den ska på någon survis så jag ska laga mat till han när han kommer hem och lite så, så de kommer att vara ganska lungt här hemma i dag Magnus ville att jag skulle åka med men jag känner inte för att sitta i en bil fram och tillbaka till Arlanda men men så är de nä nu ska jag ta och sätta lite fart :D
Ha de gott

Kommentarer

Postat av: Anonym

om du hittar någon bra sida, kan du väl länka den? jag har med lite problem med tarmen, men vet inte riktigt vad de kan vara, har inte fått någon "diagnos"

Postat av: Linda

Ja vist kan jag göra de.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback