Onsdag

2010-10-27 @ 18:05:43

jaha då va de kväll och i dag har jag jobbat så himla kul jag älskar verkligen mitt jobb som barnskötare i går va ju jag och älsklingen på restkurante och sen va vi på bio maten va super god men jag kan säga att filmen inte va lika bra vi såg himlen är oskyldigt blå men alla har ju pratat om den här filmen så man hade väll lite förstora förhoppningar på att filmen skulle vara bra men så va den inte de :(lite trist i kväll händer de inte så mycket ska ta bilen till pappa för att hämta min teve sen i dag när jag va på jobbet så ringde min mamma å berätta att min lille bror Mikael låg på SÖS för att han hade spytt och fått kramper i magen när min bror kom in så tog dom massa prover så visade dig att min lille bor Mikael har förmodligen maginfluensa så nu är han hemma men vi ska dit i dag så då måste jag kolla hur han mår jag hoppas att han mår bra :D men i alla fal jag är helt slut efter att ha gott på skansen hela dagen med våra både små och stora barn de va jätte kul men lite jobbigt att dra upp vagnarna för alla backar  men om man fixar de slipper man ju gå på gymmet eller ? aja nä nu ska jag fixa mina skor som jag köpte i går hörs vidare kram kram

Kommentarer

Postat av: Cocoboi

HAHAHA, SLÅR VAD OM ATT DU ÄR VÄRSTA FETTOT. INGEN NORMAL SKINNY MÄNNISKA SKULLE SKRIVA NÅGOT SÅDANT FJANTIGT.



OM DU VILL SKICKAR JAG DIG LITE ALLI TABLETTER SÅ DU KAN BANTA



KRAM COCOBOI.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback