Snö å mera Snö

2010-10-22 @ 09:16:09

Ja i morse när jag gick upp med Magnus för att han skulle åka tll jobbet så såg ja de de snöade :D då vart de ett glädje skutt är hemma i köket :D men nu snöar de bara mer och mer och de värsta med snön är ju att den slutar ju inte när man vill att den ska sluta ''trist''

men i dag händer de inte så mycket ska ta de lugnt och kolla runt lite på datorn och sen får vi väll se ska ta mig till gymmet i dag men ja de får vi väl se med detta väder:( hoppas de är borta snart :D men annars i dag händer de väll ingenting :D om jag inte får ett jobb för då åker jag ju dit så de hoppas jag på nä nu blir de frulle och skype med Jenny kram kram
Kolla va de snöar :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback