Söndag

2010-10-17 @ 11:58:42

Vilken härlig söndag solen skiner och de är så här lagom kalt ute de är väll ca 5 grader ute :D lite lagom tycker jag men i alla fal i dag börjar jag med mitt pulver Jenny börja ju i fredag men jag börjar i dag så i morse klockan 7 gick jag upp och tog min första pullver drink magnus ville smaka så de har han fåt gjort och han gillade de han tyckte att de va jätte gott villken otur för mig :( då kanske jag får köpa nytt men men nä nu ska jag snart blanda min tredje drink sen ska vi gå ner och ta upp bojarna har magnus tydligen bestämt men de blir ju toppen för som att de är ju så strålande fint väder ute lägger upp bilder sen ha de gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback