Söndag

2010-10-10 @ 22:49:36

ja då va de söndag jag förstår inte hur helgerna kan gå så himla fort men i alla fal så i går åkte vi till min pappa för att äta middag de vart kött i någon sås med ris de vart jätte gott Tack pappa. men sen efter de vid ca 21:00 så åkte jag, Magnus mina två bröder, Emelie, Daniel, Malin och spelade bowling jag kom två så de gick väll bra ett tag läde jag över Magnus men sen tog han i kap de :( fan de va ju jag som ville vinna inte han men men man kan ju inte vinna jämt men sen i dag va vi och grattade en vän till Magnus å hans familj de vart lite fika och så men efter de så körde vi hem Magnus syra så i dag har jag fåt övningskört mycket de blir bara bättre å bättre och roligare är de så jag hoppas att jag har mitt kör kort snart :D

Nä nu blir de en kopp te och mys i soffan till en film på tv 3
ha en trevlig kväll och sov gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback