STOLT FETTO!

2010-10-28 @ 13:01:03

Hej. Just nu är jag på jobbet och jag har det jättebra. Det är alltid kul att jobba :)



Angående rubriken: Igår läste jag på en blogg att det var en kille som hatar tjockisar. Jag skrev då ett inlägg till honom att hans åsikter är ganska störda osv. Folk kan ta illa upp. Sen får jag en kommentar av honom och han skriver att jag är ett fetto och att han kan skicka piller så jag kan banta.

Senare läser jag på hans blogg att han har postat min kommentar och skrivit:

"Hmm, denna tjejen som skriver detta är bara avundsjuk på mig för jag klarar av att banta och har en stor blogg, tillskillnad från hon som har sveriges sämsta blogg… och hon är ju ett fetto också…!

Jag förstår verkligen henne, det är inte lätt att vara överviktig och mitt råd till denna tjejen är att börja banta och svälta sig själv i några dagar. Så hon kan få ett riktigt liv och inte sitta och kommentera andras bloggar och klaga på att dem uppmanar folk att vara smala.

Inse fakta alla fettosar: ATT VARA FET ÄR FULT OCH SJUKT ÄCKLIGT + ni får faktiskt skylla er själva om ni blir feta.. Man blir inte fet av sjukdomar eller så utan man tar helt eget ansvar över vad man äter.

Så här är min krav lista på er:
- Om ni är feta, snälla läs inte min blogg
- Men eftersom min blogg är så bra så kan det ju vara svårt, men om ni nu känner er tvingade att läsa den, lämna inga kommentarer tack!"

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Jag vill bara säga det att jag tycker du är fin som du är, och en person precis som alla andra!!

Man måste vata lite knubbig och ha lite fett på kroppen, tänk om man blir jätte sjuk, då har man iallfall något att ta av!!

Jag tycker du är jätte fin!!!!

Postat av: Cocoboi

Asså jag har hoppat av iv programmet för någon månad sedan, precis som alla lyckade människor. Utbildning är totalt onödigt att slösa tid på...



Och att du är sån attention kåt att du tror jag kommer länka dig? I don't think so, samma sak med bantings tabletterna som du sååå gärna vill ha ;)

Postat av: Jenna

Hej! :)

Vill bara säga att du ska stå på dig! Alla är vackra på sitt sätt. Jag tycker du är jättefin, bry dig inte om cocoboi, liten osäker pojke bara som inte hittat sig själv. Vänner har han nog knappast heller...man förstör sig själv bara av sin elakhet och för mycket elakhet kommer att äta upp en, en vacker dag. Såna personer kommer tyvärr alltid finnas. Det är bara lågt att hacka på andras utseende, och 99 % av dem som gör det brukar hata sig själva. För personer som mår bra och har bra självkänsla har inget BEHOV av att trycka ner andra och påpeka andras fel. Perfektion i dagens värld kan stå för mycket, men ett gott hjärta är iallfall perfektion för mig och det man kommer längst med i livet.



Fortsätt med det du gör, och ignorera lillsnoppen, he's not worth it!



Kram på dig / J

Postat av: Malleh

Ge honom inte uppmärksamhet för det är precis det han vill ha. Han försöker köra "en kissie", dvs provocera för att få uppmärksamhet.



Du är fin! Kram

Postat av: eebba

plus att cocoboi antagligen kommer bli gay bara för att han inte kommer få tjejer eftersom han är så korkad! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback