Tisdag

2010-10-12 @ 16:03:09

Ja då va de tisdag jag har sovit jätte dåligt i natt vet ej varför men jag kunde inte somna hade jätte svårt att somna jag förstår inte va de kan bero på något är de ju i alla fal men men i dag har jag bara vart hemma jag har inte jobbat el dom har inte ringt i alla fal el jo Camilla i från jobbet ringde i dag och frågade om jag kunde jobba i morgon mellan 12-17 så de ska jag göra :D skönt att få jobba lite och få träffa lite människor så de ska bli kul i dag har de inte blivit mycket gjort va upp och åt vid 12 sen gick jag och la mig i gen och gick precis upp för att jag ville blogga lite och sen för att kolla lite på andras bloggar men sen så skulle jag slänga in en tvättmaskin såg att de behövdes så nu är de gjort väntar nu bara på att den ska bli klar så att jag kan hänga den och sen kommer ju min älskling hem i från jobbet och eventuellt så ska vi äta älg lasagne jag hoppas att de blir gott vi får väll se nä nu ska jag kolla runt lite och sen får vi väll se vad som händer :D Kram karm

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback