Torsadg!

2010-10-21 @ 10:27:07

Ja en dag kvar till fredag och sen helg jippi för som att i helgen händer den en massa skoj :D

men i alla fal i går pratade SMHI om att de skulle bli snö jag satt och vänta hela dagen och kvällen kom ingen jävla snö ( besviken ) jag som ville ha snö nu ju men när jag nys gick ut i köket så vart jag lite nyfiken på hur många grader de va för som att jag ska snart ner till gymmet och träna då stod de på våran termometer -1,0 minus brr va kalt men desto kallare desto bättre för då kommer ju snön snart jippi längtar de finns ju inge roligare en vinter med den perfekta snön och att man får komma till jobbet och mina kolleger säger att nu ska vi leka med snön vi ska måla på den asså till barnen inte till mig ahahah men om jag ska vara ärlig så är de jävligt kul :D men sen så kommer ju julen m.m. de är ju bara så mysigt ja och plus allt så kommet ju ett Nytt år och i apropå nytt år mitt och Magnus Nyårs firande för i år är redan klart lite tidigt men men vi ska bo på hotell med min syra och hennes familj de ska bli super kul de vart globens hotell vi vill inte åka för långt bort och vi vill inte vara för nära hemmet heller jag tycker att detta ska bli super kul :D längtar redan nä nu ska jag ta och göra lite nytta så att min älskade Magnus blir glad :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback